Так званих «євробляхарів», які створюють черги на кордоні і в центрах реєстрації автомобілів, треба зупинити. Але в Верховній раді не поспішають скасовувати нульове мито.

Я проти того, щоб з цього робили бізнес за принципом так званих «євробляхарів», які привозили автомобілі і в деяких західних областях з’являлись цілі стоянки, на яких було по 50-100 машин, які належали 2-3 особам.

Треба перекрити такий бізнес, бо ми бачимо, як в центрах реєстрації люди записуються в чергу, а приходять деякі пани, які мають доручення на 20 автомобілів і вимагають 20 талончиків. Ні, треба, щоб людина мала право простіше купити автомобіль, але не треба цим зловживати.

До закону треба ввести обмеження: для тих автомобілів, які перевозяться і скеровуються на фронт – нульове мито залишити. Так само для громадян, які внаслідок російсько-української війни втратили автомобіль, залишити право за певною довідкою придбати автомобіль без мита.

Втім, наразі скасовувати закон про нульове мито ніхто не планує. Я думаю, що найближчим часом такий законопроект не з’явиться. Він обговорювався, але його відклали в довгу шухляду. Поки залишається все як є, ми сподіваємось тільки на свідомість наших громадян.

Швидше за все, і акцизи на пальне найближчим часом не повернуть, бо поки що жодних пропозицій від уряду немає.

Але тут треба враховувати і позицію бізнесу. Не може бізнес ввозити з-за кордону пальне і продавати тут дешевше. Якщо ви хочете, щоб було дешевше, як в сусідніх державах, то давайте привілеї, або хай держава доплачує. В іншому разі бізнес буде робити те, що робить зараз. Ми бачимо, що на деяких заправках цінники не висять, а пальне можна придбати.